Jumaat, 23 Mac 2012

mintak x ada cm gnie..

ada ke cm gnie...ada kot..zaman sekarang..zaman org yang suka duit..semua org suka duit..klu org x suka duit..tu ada samething laaa kat dia..ahahahha mmg pom mata duitan lah...klu aku senang jew..klu ada cm gmbar kat atas tu buat aku..ok boleh jew..sy bgi duit tu.. sy bli awk dgn harga tu..awk tu dh jadi milik sya..suka hati sy laa bila dh jadi  sbb awk dh jadi brg sy..hahahahha..sape suh bgi hntar banyakkkk2...---------> boleh ke bt cm tuss...tapi aku bknnya kejam sangat sampai nk suh isteri jadi hmba abdi..isteri tu adalah amanah dari allah..utk menjaga kerana dia adalah insan yang lemah..---> lemah ke?? lemah kottt? sbb dia perempuan..aku nie lelaki...tapi ada jew yang lebih kuat dari lelaki.tu fizikal jew..tapi hakikat wanita mmg perlukan seseorg lelaki.untuk melindunginya..btl x..tapi tu pendapat aku...dop taw laa pendapat org..sbb aku mudah lemah disisi wanita...lemah ke...hahahahah lemah kot..btl ke aku pencinta wanita..---> bkn org kata aku sendiri jew yg kata..hahhahaha...ape pom x taw lg..sbb aku blm pernah bercinta...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:
Free Blog Templates