Jumaat, 23 Mac 2012

cikgu kat pedalaman ada kaitan dgn perancangan masa depan..


*x mugkin suatu hari bila nk posting..hantar kat sabah sarawak..lg kat pedalaman...x ase x nk gi..tapi bila pk blikk goppp....dapat duit banyakkkk ----> mata duitan..ye laaa kna laa jadi mata duitan..sbb kna bt peracangan masa depan..nk tlg mak dgn abah dan adik lg...pastu nk kwin..kna laa ekonomi stabil baru laaa x mkn pasir bila kwin..hahahaha..ehhh tiba2 mengarut sal kwin lopp...rasa klu bincang bab kwin, semua org suka..termasukkkk ----->aku.. clasmate aku pomm...klu bincang bab cm gni...mmg x ngantokkk...entahhh laa apa yang ada dalam pkiran diorangnyaa..nk kwin dh kot...bkn apa..semunya dah besar dh boleh kwin dh pom..tu lumrah kehidupan..--------> klu aku..malas ahhh nk pk sal kwin..bnykk tanggungjwb lg blum diselesi..sbb tu lah aku malas nk bercinta...sape nk bercinta dgn saya...----------> kna tunggu 5 tahun lg...sanggup ke..hahhahhaha... ahhhh bercinta..bukan ada org nk pom kat aku nih...klu ada org nk pom pasti org tu buta..klu org tu x buta...cmfm dia x nk ahhh...tapi apa pom..aku selalu bedoa ajar aku dapat jodoh yang terbaik yang dapat menerima kelemahanku..dan dapat bantu aku kelakk.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:
Free Blog Templates